معماری
خانه / ویزای کار گرجستان

ویزای کار گرجستان

شرایط ویزای کار گرجستان

با توجه به درآمد سرانه گرجستان این کشور در زمره کشورهای فقیر جهان قرار می گیرد. نرخ بیکاری در گرجستان البته طبق آخرین آمارهای رسمی حدود ۱۲ درصد است. کاریابی در گرجستان و پیدا کردن کار در گرجستان کار تقریبا مشکلی است و اغلب شرکت های بومی و خارجی در گرجستان با توجه به دوره بازگشت سرمایه طولانی تمایل به استخدام با حقوق و مزایای پایین دارند که اغلب افرادی که مشغول به کار هستند، با حقوق ناچیزی که دریافت می کنند فقط قادر هستند زنده باشند و زندگی نمی کنند ولی اگر شما تخصص خاصی دارید که در گرجستان به آن نیاز فراوان باشد آن وقت موضوع کاملا متفاوت می شود و می توانید حقوق و مزایای مکفی دریافت کنید.

 شرایط ویزای کار گرجستان

برخی از شما عزیزان راجع به مجوز کار در گرجستان سوال دارید که بایستی خدمت شما عرض کنیم که مجوز کار در گرجستان معمولا با ارسال نامه از طرف شرکت دعوت کننده و همچنین رد شدن حقوق و مزایای شما در غالب فایل شرکت استخدام کننده صادر می شود که همان اجازه اقامت گرجستان یا دریافت کارت اقامت گرجستان می باشد که کار چندان مشکلی نیست و با تکمیل مدارک توسط شرکت استخدام کننده در حدود یک ماه صادر می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط ویزای کار گرجستان، با کارشناســـان با تجربه ما در “آریا ســــفر پردیس” در ارتباط باشید.
تلفن های تماس: ۶۶۵۵۱۷۶۱ ۶۶۵۳۳۲۵۴ ۶۶۵۳۳۰۷۲ ۶۶۵۳۱۰۹۱ (۰۲۱)

شرایط ویزای کار و سرمایه گذاری در گرجستان
به اطلاع کلیه مخاطبان گرامی می رسانم که شرکتهای توریستی فقط قادر به اخذ ویزا الکترونیکی با کلاس (سی C) می باشند و بهیچ وجه قادر به درخواست ویزا با کلاس های دیگر نمی باشند این موضوع جهت اطلاع مخاطبان برای جلو گیری از سود جویی افراد درج گردیده .
اشخاص حقیقی فقط با مراجعه به سفارت گرجستان باید با دلایل کافی اقدام به درخواست ویزای کلاس (دی D) نمایند حتی وکالت نیز به دیگر اشخاص حقیقی یا حقوقی مورد قبول نمی باشد و باید شخص جهت مصاحبه شخصا به سفارت مراجعه نمایند .

تماس بگیرید.

error: Content is protected !!