معماری
خانه / تور لحظه آخری گرجستان

تور لحظه آخری گرجستان

تور لحظه آخری خارجی عمدتا شامل کشورهایی می شود که شرایط آسانی برای دریافت ویزا دارند به همین خاطر می توانند فرصت مناسبی برای سفرهای کم هزینه به کشور های خارجی باشند چون این تورها تنوع زیادی دارند باید با شناخت کامل نسبت به آن تور دست به انتخاب بزنند.

بین این تورها (تورهای عادی و تورهای لحظه آخری ) تفاوت هایی وجود داردکه می تواند سفر را برای ما شیرین یا تلخ کند بنابر این باید با دقت کامل دست به انتخاب سفرمان بزنیم تور لحظه آخری گرجستان از این دست تورهاست تفاوت های اصلی تور لحظه آخری و تور عادی در هتل یا مسافرخانه و کیفیت پرواز است.

بهترین زمان برای رفتن به تور لحظه آخری گرجستان در تابستان است .


مزایای تور لحظه آخری گرجستان:
حسن تورهای لحظه آخری در این است که ارزان تر است و از نظر فنی هیچ تفاوتی با تورهای استاندارد ندارد. مثلا تور گرجستان قیمت های متفاوتی در ایام معمول سال دارد که با توجه به نوع امکانات تور مانند رزرو هتل ۵ ستاره و… هزینه های متفاوتی را شامل می شود تور گرجستان تور گران قیمتی است ولی اگر همین تور را در زمان لحظه آخری خرید کنیم شامل تخفیف ۵۰ درصدی می شود پس اگر هوشمندانه عمل کنید می توانید بهترین تور ارزان لحظه آخری را ازان خود کنید.
معایب تورهای لحظه آخری گرجستان:
و اما عیب این تورهای لحظه آخری در این است که باید آماده سفر باشید شاید پرواز یک روز یا چند ساعت دیگر باشد و درصورت خریداری به هیچ عنوان مبلغ مسترد نخواهد شد چرا که این تورها چارتر میباشد.
• برای خرید این تورها عجله نکنید چرا که یک ندانم کاری باعث میشود که این درصد تخفیف طوری زنده شود که انگار هیچ تخفیفی شامل حال شما نشده است .
• در تورهای لحظه آخری هیچ واسطه گری وجود ندارد پس پول را مستقیم واریز نمایید تا یک مسافرت با کیفیت داشته باشید.
• جستجو کنید تا اطلاعات خوبی به دست آورید. بهتر است از کسانی که از این تورها استفاده کرده اند صحبت کنید و راه چاره را بپرسید.
• پرواز ، ساعت حرکت ، فرودگاه مقصد ، صندلی را چک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور لحظه آخری گرجستان، با کارشناسان با تجربه ما در “آریا ســـفر پردیس” در ارتباط باشید.
تلفن های تماس: ۶۶۵۵۱۷۶۱ ۶۶۵۳۳۲۵۴ ۶۶۵۳۳۰۷۲ ۶۶۵۳۱۰۹۱ (۰۲۱)

گرجستان چگونه کشوری است؟
کشور گرجستان در شمال شرقی ترکیه بین دریای سیاه و دریای خزر قرار دارد. این کشور با ترکیه، روسیه، ارمنستان و آذربایجان هم مرز است.

کسی نمی تواند به قطعیت بگوید این کشور آسیایی است یا اروپایی! رشته کوه های قفقاز به اروپا می رسند. قفقاز را جزئی از اروپا می کند و سیاسیون نیز گرجستان را بیشتر کشوری اروپای می دانند. گرجستانی ها اجازه سفر به کشورهای اتحادیه اروپا را دارند اما در این کشورها اجازه کار ندارند.
مردم گرجستان، مردمی مهربان و خونگرم هستند و آرامش زیادی در رفتارشان به چشم می‌خورد.

مخصوصاً مردم پایتخت، با درک ضرورت فعالیت در حوزه توریسم، احترام بسیار زیادی برای گردشگران خارجی قائل‌اند؛ این احترام باعث می‌شود که تور تفلیس به سرعت جای خود را در میان گردشگران ایرانی باز کند. نکته دیگر علاقه مردم گرجستان به موسیقی شهری‌ست و معمولاً گردشگران از حجم وسیع موسیقی‌ها و نوازندگانی که در خیابان‌ها در حال نواختن هستند، تعجب می‌کنند.


فرهنگ مردم گرجستان
از طرف دیگر آشنایی با هنر و فرهنگ مردم گرجستان نیز از نقاط برجسته تور گرجستان است. در طول سفر با تور گرجستان می توانید از موزه های این کشور دیدن کرده و با بخش هایی از تاریخ و فرهنگ کهن این سرزمین آشنا شوید.

همچنین با رفتن به کافه ها و رستوران های مختلف تفلیس و باتومی با فرهنگ غذایی این کشور آشنا شوید و طعم لذیذ غذاهای گرجستان را امتحان کنید.
بهترین زمان سفر با تور گرجستان:
گرجستان کشوری کوهستانی با آب و هوایی ملایم است، اما نکته جالب در مورد آن این است که در فصلی از سال می توان با تور گرجستان به این کشور سفر کرد و از آن لذت برد، در زمستان شهر تفلیس بسیار زیبا و دیدنی است .

تورهای اسکی و ورزشهای زمستانی گرجستان بخصوص در شهر گودائوری نیز بسیار مشهور و جذاب هستند. در فصل بهار و تابستان می توانید بهترین استفاده را از تور گرجستان نمایید، استراحت و شنا در سواحل باتومی و گشت گذار در شهر زیبای تفلیس و در هوای خنک و دلچسب خاطرات بسیار خوبی را از سفر با تور گرجستان به جای خواهند گذاشت.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور لجظه آخری گرجستان، با کارشناسان با تجربه ما در “آریا ســـفر پردیس” در ارتباط باشید.
تلفن های تماس: ۶۶۵۵۱۷۶۱ ۶۶۵۳۳۲۵۴ ۶۶۵۳۳۰۷۲ ۶۶۵۳۱۰۹۱ (۰۲۱)

تماس بگیرید.

error: Content is protected !!