معماری
خانه / تور لحظه آخری تفلیس

تور لحظه آخری تفلیس

همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین ۱ تا ۲ روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با ۱۰ % تا ۵۰ % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات عید ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد.
شهر تفلیس که شالوده‌‌های آن در اواسط قرن پنجم میلادی و به‌وسیلۀ آخرین پادشاهان سلسله خسرویانی نهاده شد، یادواره‌های ارزندۀ تاریخی بی‌شماری را دربرگرفته است. در محله‌های قدیمی این شهر، جاذبه‌های گردشگری بسیاری یافت می‌شوند؛ انواع رستوران‌های مدرن و سنتی، کافه‌های روباز، کلوپ‌های شبانه و گالری‌های هنری، که همه و همه در اطراف خیابان شاردنی گرد هم آمده‌اند، خاطراتی فراموش‌ناشدنی را در دفتر عمرتان به‌‌ثبت خواهند رسانید. بخشی از هیاهوی شهر در کرانه‌های رودخانۀ کر و در دامان کوه‌های پوشیده از درختچه‌های انبوه آرام گرفته که در بهاران قلم یشمین و در زمستان‌ها سایه‌ای نقره‌ای را به خود گرفته‌اند. تلفیق شگفتی‌های حیرت‌انگیز طبیعت با بناهای باستانی و ساختمان‌های قدیمی، جلوۀ باشکوهی را به‌نمایش گذاشته است. اگر چندقدمی از شهر خارج شوید، حمام‌‌های آبگرم که از چشمه‌های سولفوری و طبیعی نشأت می‌گیرند در برابر چشمانتان ظهور خواهند کرد. با آبتنی در چشمه‌های آب‌گرم شفابخش کشور گرجستان ، طراوت و سلامتی را به روح و جسمتان بدمید.
تفلیس چگونه شهری است؟
تفلیس شهری زیبا و استثنایی است. هر ساله تعداد زیادی مسافر از همه جای جهان وارد تفلیس می شوند . تور تفلیس تور مورد علاقه مسافران برای عکاسی است چون این شهر زیبا جاذبه های گردشگری زیادی دارد و عکاسان خیلی زیاد به تفلیس سفر می کنند و از جاذبه های گردشگری آن عکس می گیرند . تفلیس پایتخت کشور گرجستان و تور تفلیس اولین تور مسافرتی بود که از کشورمان به مقصد این کشور برقرار شد و تاکنون بسیایر از توریست های هموطن مان توانسته اند از این شهر زیبا و تاریخی دیدن کنند. این شهر در شرق گرجستان قرار دارد و با اینکه راه به دریای سیاه ندارد، اما دارای جاذبه های گردشگری متعددی است که می تواند روزها و حتی هفته ها شما و همراهانتان را سرگرم کند.
این تور با استقبال زیاد مسافران مسافران ایرانی به ویژه عکاسان ایرانی مواجه شده است که در میان تورهای مختلف تفلیس خیلی خوب توانسته نسبت به آنها گردشگر جذب کند تفلیس در قاره آسیا قرار دارد و کشوری است که در تمام اعصار تاریخی به وضوح می درخشد و همین موضوع موجب شده که این تور تفاوت های زیادی با تورهای دیگر داشته باشد.

چرا تفلیس را برای سفر انتخاب کنیم؟
یکی از استثنایی ترین تورهای خارجی است که حداقل یکبار گردشگران به آن سفر می کنند فضا و جاذبه های این شهر موجب شده این تور رویایی شود .
کی به تفلیس سفر کنم؟
برای تور تفلیس تمام زمان‌های سال بهترین زمان سفر است! چرا که در تمام فصول این شهر ویژگی‌های خاص خود را دارد و گردشگران از تمام جهان با این تورها خود را به تفلیس می‌رسانند. اما در بهار آفرهای تفلیس به مراتب بیشتر و بهتر از فصل‎های دیگر است زیرا بهارهای خنک این شهر، زمانی بسیار عالی برای مسافرت است و تابستان‌ها هم هوا مانند هوای روسیه خنک است تا این تور از این نظر یکی از بهترین‌ها باشد.
چه موقع تور تفلیس را رزرو کنم؟
هر زمان از روز که تصمیم گرفتید، می‌توانید تور تفلیس موردعلاقه‌تان را رزرو کنید. سالیان سفر و کارشناسان تورهای خارجی‌اش در تمام روز آماده پاسخگویی به گردشگران و خانواده‌ها هستند. رزرو تورهای تفلیس به سادگی انجام می‌شود و همیشه در دسترس خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور لحظه آخــری تفلیس، با کارشناســـان با تجربه ی ما در “آریا ســــفر پردیس” در ارتباط باشید.
تلفن های تماس: ۶۶۵۵۱۷۶۱ ۶۶۵۳۳۲۵۴ ۶۶۵۳۳۰۷۲ ۶۶۵۳۱۰۹۱ (۰۲۱)

کدام تور تفلیس بهتر است؟
بهترین تورهای تفلیس آن‌هایی هستند که مدت‌شان طولانی‌تر است! چرا که اکثر گردشگران دل‌کندن از تفلیس را سخت می‌دانند. اما بهتر است که بدانید که بهترین تورهای تفلیس در واقع آن‌هایی هستند که با سلایق و خواسته‌های شما تطابق دارند و به دلیل تنوع این تورها، شما می‌توانید به راحتی و با یک تماس تلفنی و مشورت با کارشناسان سالیان، بهترین تور تفلیس را انتخاب کنید.
قیمت تور تفلیس چقدر هست؟
تورهای تفلیس، تورهای به نسبت ارزانی هستند و این به آن معنی‌ست که این تورها در باقی زمان‌های سال هم ارزان‌تر از تورهای دیگر کشورهای اطراف ایران هستند. به هر حال کیفیت هتل و مدت اقامت، در قیمت تمام تورها تأثیر می‌گذارد؛ اما تور تفلیس از آن تورهایی‌ست که هتل‌هایش هم به نسبت ارزان‌تر هستند. با این‎حال اگر به دنبال آن هستید که هزینه‎های سفر را از این هم پایین‎تر بیاورید می‎توانیداز تور لحظه آخری تفلیس استفاده کنید. معمولا تورهای لحظه اخری قیمت کمتری نسبت به تورهای عادی دارند.
و باز هم چرا تور تفلیس را انتخاب کنم؟
این شهر استثنایی است؛ تور تفلیس تجربه‌ای در دل تاریخ است، به گونه‌ای که در تمام قسمت‌های شهر و اطراف شهر این تجربه تاریخی برای گردشگران در حال تکمیل شدن است. این تجربه به حدی ناب است، که اکثر گردشگران پس از اولین سفر به تفلیس، چندین بار دیگر با این تور سفر می‌کنند.
جاذبه های تاریخی تور تفلیس
این تفاوت زمانی به طور واضح به چشم می‌آید، که گردشگران در مدت زمانی کمی پس از بازگشت از تورهای اطراف ایران (مثلاً دبی و آنتالیا و ایروان و…) به تفلیس سفر می‌کنند؛ دقیقاً در چنین حالتی‌ست که گردشگران می‌توانند معنای دقیق «اصالت» را درک کنند! به عبارت دیگر، تفلیس را می‌توان شهری دانست که بوی تاریخ در آن‌ به مشام می‌رسد و مثل پیرمردی که تجربیات فراوانی دارد، از ابهتی کاملاً روشن برخوردار است. مسافران تور تفلیس بارها این نکته را یادآور شده‌اند که سفر به تفلیس، یکی از جذاب‌ترین سفرهای زندگی‌شان بوده است و امیدوارند که بتوانند دوباره به این شهر سفر کنند.
این درست است که پادشاهان گذشته ایران بارها به تفلیس حمله کرده‌اند و در جریان این کشورگشایی‌های بی‌منطق، خون‌های زیادی در تفلیس ریخته شد؛ اما مردم تفلیس، خستگی‌های تاریخ را فراموش کردند و زمینه‌ای را فراهم کردند تا همه گردشگران جهانی، از سفر به این شهر لذت ببرند. اتفاقاً یکی از ویژگی‌های بارز تور تفلیس، غور در این برهه‌های تاریخی‌ست که به نوعی با تاریخ ایران گره خورده‌اند. نقشی که تاریخ و جاذبه‌های تاریخی در تور تفلیس ایفا می‌کنند، پررنگ‌ترین نقش است؛ حتی پررنگ‌تر از نقش هنر!
جاذبه‌های فراوانی هم در اطراف این شهر وجود دارند، که برای تور تفلیس امتیازی بزرگ به حساب می‌آیند؛ چرا که معمولاً نقاط کمی در جهان وجود دارند که تمام ویژگی‌های گردشگری را یکجا داشته باشند.


برخی از جاذبه های معروف تفلیس
• شهربازی متاتسمیندا و بام تفلیس
• ناریکالا
• کلیسای جامع تثلیث تفلیس
• سد ژینوالی
• پارک آبی جینو پاردایس
جشنواره های تور تفلیس
فستیوال‌های هنری بسیار زیادی در شهر تفلیس انجام می‌پذیرد؛ این فستیوال‌ها زمان و مکان خاصی ندارند و اکثر آن‌ها در نیمه‌های شب آغاز می‌شوند! لذا گردشگران تور تفلیس در هر زمان از سال که به این شهر سفر کنند، می‌توانند به دیدن این فستیوال‌ها بروند. به دلیل انجام همین فستیوال‌ها و بافت سنتی علاقمند به شب‌زنده‌داری در تفلیس، شب‌های تفلیس، بهترین ساعات شبانه‌روز را برای گردشگران رقم می‌زنند. اکثر رستوران‌ها و کافه‌ها و بارهای شهر هم تا نزدیک صبح مشغول به کار هستند و این مهم به گردشگران اجازه می‌دهد که تا هر زمان که علاقمن هستند در شهر به گشت و گذار بپردازند.
هتل های تور تفلیس
در مورد هتل‌های تفلیس باید به طراحی مدرن در دل نماهای کلاسیک اشاره کرد. این هتل‌ها که تنوع بالایی در سطح امکانات و قیمت‌ها و موقعیت‌های مکانی دارند، اقامت در تور تفلیس را برای گردشگران تضمین می‌کنند. انصافاً قیمت هتل‌های تفلیس هم مناسب است و گردشگران از آن‌ها رضایت دارند. دلیل اصلی اینکه تورهای ارزان تفلیس در طیف زیادی وجود دارند، همین ارزانی هتل‌هاست. هتل‌ها معمولاً نماهای کلاسیک دارند و به بافت تاریخی تفلیس آسیبی نمی‌زنند؛ اما تمام امکانات جهانی در آن‌ها قابل دسترسی‌ست.
رستوران های تفلیس
غذا در تفلیس نسبتاً ارزان است و به دلیل حجم زیاد مسافرانی که راهی این شهر می‌شوند، رستوران‌های زیادی برای جلب رضایت همه مردم جهان در این شهر وجود دارد. این رستوران‌های متنوع، انواع منوهای بین‌المللی و گرجی را در اختیار مهمان‌ها می‌گذارند. البته رستوران‌های درون هتلی هم می‌توانند گزینه مناسبی برای صرف وعده‌های غذایی باشند و چیزی از رستوران‌های بیرون هتل کم ندارند. با این حال نکته‌ای که در مورد رستوران‌های شهر تفلیس وجود دارد، امکان صرف غذا در فضای خارجی و هوای آزاد است و به همین دلیل صحنه‌های جالبی در تور تفلیس قابل مشاهده است.
مراکز خرید تفلیس
تفلیس در چند سال اخیر گردشگران بیشتری را نسبت به قبل به خود جذب کرده و از آنجایی که خرید یکی از بخش‌های جدا نشدنی سفر برای بسیاری از مردم است؛ هم‌زمان با پیشرفت دیگر ابعاد صنعت گردشگری در این شهر مراکز خرید آن نیز پیشرفت کرده است. با این حال هنوز نمی‌توان گفت مراکز خرید متنوع و گسترده‌ای در پایتخت گرجستان وجود دارد. تفلیس مال را می‌توان مهم‌ترین مرکز خرید تفلیس دانست. این مرکز خرید در غرب تفلیس تقریبا خارج از شهر قرار گرفته است. چند سال پیش این مرکز خرید در اثر آتش‌سوزی نابود شد اما امروز بازسازی و قابل استفاده شده است. تفلیس مال ۱۰۸ مغازه شامل برندهای معروف و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی قابل قبولی دارد. این مرکز هر روز از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز می‌باشد.
درای بریج مارکت را می‌توان یکی از مراکز خرید جالب تفلیس دانست. درای بریج مارکت نوعی بازار روز است که در تمام هفته باز است و شما می‌توان انواع و اقسام سوغاتی‌های محلی و دست‌ساز را در این بازار پیدا کنید. این بازار که نزدیک میدان آزادی قرار دارد همیشه از ۱۰ صبح تا غروب آفتاب باز است.
مرکز خرید مرانی را می‌توان یکی دیگر از مراکز خرید نسبتا مهم گرجستان دانست. مرانی بیشتر برند‌های معتبر دنیا و گرجستان را در خود جا داده است؛ چندین رستوران و کافی عالی و با کیفیت در آن قرار دارد و مهم‌ترین مزیتش دسترسی به مترو و وسایل حمل و نقل عمومی می‌باشد.
از دیگر مراکز خرید مهم تفلیس باید به ایست پوینت، حیابان پیکینی، تفلیس سنترال، کارواسلا، لیلو، جی تی سی، مگالین و اوراسیا اشاره کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور لحظه آخــری تفلیس، با کارشناســـان با تجربه ی ما در “آریا ســــفر پردیس” در ارتباط باشید.
تلفن های تماس: ۶۶۵۵۱۷۶۱ ۶۶۵۳۳۲۵۴ ۶۶۵۳۳۰۷۲ ۶۶۵۳۱۰۹۱ (۰۲۱)

تماس بگیرید.

error: Content is protected !!